top of page
kinetoterapeut vasile cebotaru kinetoterapie masaj fizioterapie манульный терапевт физиотерапевт

Salut!

Sunt Vasile Cebotaru, kinetoterapeut fondator a Cabinetelor "Kinestart" și astăzi îți povestesc despre Termenii și Condițiile Kinestart. Pentru a continua activitatea noastră și a păstra spiritul de muncă în echipă, dorința de a ajuta oamenii și profesionalismul, am creat un set de reguli pentru o conlucrare cât mai efcientă cu oamenii care apelează la noi cu scopul de a-și trata durerile.

Drepturile pacientului:

  1. Dreptul la informații - Pacientul are dreptul să fie informat cu privire la starea sa de sănătate, tratamentele disponibile și riscurile implicate. Informațiile trebuie oferite într-o manieră clară și accesibilă.

  2. Consimțământul informat - Orice intervenție medicală se poate efectua doar după obținerea consimțământului pacientului, după ce acesta a fost informat cu privire la beneficiile și riscurile intervenției.

  3. Dreptul la confidențialitate - Informațiile referitoare la starea de sănătate a pacientului, diagnostic, tratament și datele personale trebuie să fie confidențiale.

  4. Dreptul la tratament fără discriminare - Pacientul trebuie să beneficieze de îngrijiri medicale fără discriminare pe baza etniei, sexului, religiei sau altor caracteristici personale.

  5. Dreptul de a-și alege medicul - Pacientul are dreptul de a-și alege medicul și unitatea sanitară unde să fie tratat, în limitele legii și ale posibilităților practice.

  6. Dreptul de a refuza tratamentul - Pacientul poate refuza orice intervenție medicală, iar medicul trebuie să respecte decizia, după informarea pacientului despre consecințele acestei decizii.

  7. Dreptul la demnitate - Pacientul are dreptul să fie tratat cu respect și fără umilire, indiferent de circumstanțele medicale.

  8. Dreptul la îngrijire de calitate - Pacientul are dreptul să primească tratament și îngrijiri corespunzătoare standardelor profesionale actuale.

  9. Dreptul la reclamație - Pacientul are dreptul să formuleze plângeri dacă consideră că drepturile sale au fost încălcate, iar administrația trebuie să ofere mecanisme de soluționare a acestor plângeri.

Refuzăm să lucrăm în următoarele cazuri:

  1. Cererile de asistență care sunt insultătoare și provocatoare prin natura lor.

  2. Atacuri personale, agresie activă și pasivă, insulte și remarci discriminatorii.

  3. Facerea de acuzații nefondate (calomnie).

  4. Neprezentarea la consultație/sesiune și lipsa de prevenție cu mai puțin de 24 de ore (excepție este o singură dată, iar consultația/sesiunea următoare nu e plătită în avans).

  5. Discreditarea profesiei de kinetoterapeut/fizioterapeut sau altei specialități medicale.

  6. Tendința de manipulare a personalului.

  7. Încălcarea indicațiilor specialistului și lipsa implicării pacientului în procesul de reabilitare/recuperare.

  8. Lobby-ul public împotriva acțiunilor și politicilor Kinestart.

  9. Încercări intenționate de a perturba volumul de muncă al echipei Kinestart prin solicitări, apeluri și mesaje nefondate.

  10. Cererile care sunt de natură sexuală, discriminatorii, dăunătoare, amenințătoare, abuzive, defăimătoare, obscene, pline de ură, rasial sau etnic ofensatoare.

  11. Cererile care conțin remarci explicit sexuale sau limbaj obscen sau vulgar.

  12. Cererile care discută sau ilustrează activități ilegale.

bottom of page